№22/004373-еп

ВІДНОВИТИ ДІЯЛЬНІСТЬ НЕЗАЛЕЖНОЇ МИТНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З МЕТОЮ НАЛЕЖНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МИТНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ

Автор (ініціатор): Потапенко В.п.
Дата оприлюднення: 07 вересня 2015
Забезпечення митної безпеки з часів здобуття Україною незалежності здійснювалось Державною митною службою України, яка у 2012 році була об’єднана з Державною податковою службою України у Міністерство доходів і зборів України.
Після поглинання Митної служби Податковою почала спостерігатись негативна тенденція щодо ігнорування новоствореною структурою необхідності забезпечення митної безпеки України.
Так, у 2012 році в митницях були ліквідовані підрозділи щодо протидії контрабанді наркотиків, значно скорочені або передані до податкових територіальних органів (головних управлінь Міндоходів) підрозділи, не пов’язані зі збором митних платежів. На центральному рівні частина структурних підрозділів Державної митної служби України були об’єднані в один департамент Міндходів (з 25 департаментів, які були створені), частина була розпорошена шляхом передання митних функцій «податковим» структурним підрозділам (пост-митний аудит, міжнародна діяльність, митна статистика і т.д.).
Реакцією на відсутність позитивних результатів від об’єднання Митної та Податкової служб стало рішення Уряду від 01.03.2014 про ліквідацію Міністерства доходів і зборів України та відновлення діяльності Державної митної служби України та Державної податкової служби України (постанова Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 № 67), яке з незрозумілих причин так і не було реалізовано.
Натомість, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 № 160 Міністерство доходів і зборів України фактично просто було перейменоване у Державну фіскальну службу України.
Сьогодні завдання, які ставляться перед митницями Урядом, продовжують мати переважно фіскальний характер. При цьому не береться до уваги, що митники, які складають лише 20 % від загальної чисельності ДФС, уже і так забезпечують дохідну частину Бюджету України більше, ніж на 50 %.
Політика, яка провадиться сьогодні в ДФС щодо митних питань, ставить під загрозу реалізацію Україною положень Угоди про асоціацію з ЄС, Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур (Кіотська конвенція), а також здійснення реформи державної митної справи та інтеграцію в митну спільноту ЄС, що передбачено Стратегією сталого розвитку «Україна-2020», затвердженою Указом Президента України від 12.01.2015 № 5/2015.
ПРОПОЗИЦІЇ: Вжити вичерпних заходів в межах компетенції Президента України щодо відновлення діяльності незалежної митної служби України, зокрема:
1. винести на засідання Ради національної безпеки України питання стану забезпечення митної безпеки із включенням до порядку денного обговорення рішень Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансівУкраїни, керівництва ДФС, направлених на руйнування митної системи (законопроект № 2177а, який було подано у Верховну Раду України Урядом, внутрішні документи ДФС, які регламентують розподіл функцій та обов’язків між керівництвом ДФС, розподіл митних функцій між структурними підрозділами ДФС та у регіонах, ефективність виконання митних функцій підрозділами податкового спрямування тощо), з метою отримання пояснень та обґрунтувань щодо провадження такої деструктивної політики;
2. підтримати прийняття Верховною Радою України законопроекту № 2435а «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо організації діяльності національної митниці» (або подібного за змістом) як такого, що відповідає митним інтересам держави та направлений на недопущення руйнування митної безпеки України;
3. у разі прийняття Верховною Радою України законопроекту № 2435а (або подібного за змістом) підписати його з метою набрання ним чинності;
4. не допустити набрання чинності (у разі позитивного голосування Верховною Радою України) законопроектом № 2177а «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо оптимізації територіальних органів державної фіскальної служби» (або подібним за змістом), який передбачає ліквідацію митниць як самостійних юридичних осіб та перетворення їх на структурні підрозділи головних управлінь ДФС, шляхом застосування права вето.
Перелік осіб які підписали електронну петицію*
* інформаційне повідомлення про додаткову перевірку голосів
1.
Рудюк Сергій Анатолійович
07 грудня 2015
2.
Семенюк Іван Олександрович
07 грудня 2015
3.
Вірна Наталія Федорівна
06 грудня 2015
4.
Таран Олег Володимирович
04 грудня 2015
5.
Губська Жанна Петрівна
03 грудня 2015
6.
Назаренко Ігор Юрійович
03 грудня 2015
7.
Паращенко Владислав Миколайович
03 грудня 2015
8.
Калініченко Олександр Григорович
03 грудня 2015
9.
Лєдвіжко Антон Анатолійович
28 листопада 2015
10.
Демченко Сергій Семенович
27 листопада 2015
11.
Дяченко Юрий Миколайович
24 листопада 2015
12.
Лобач Вячеслав Володимирович
21 листопада 2015
13.
Сулімовська Інна Петрівна
20 листопада 2015
14.
Михайлович Євген Георгійович
19 листопада 2015
15.
Pfubyfq Trfnthbyf Dfcbkmtdyf
01 листопада 2015
16.
Каргапольцева Наталія Вікторівна
31 жовтня 2015
17.
Пилипенко Ангеліна
29 жовтня 2015
18.
Овчар Павло Володимирович
28 жовтня 2015
19.
Сірочук Ірина Володимирівна
25 жовтня 2015
20.
Чорний Анатолій Іванович
24 жовтня 2015
21.
Конпанченко Євген Олександрович
23 жовтня 2015
22.
Меланич Віталій Іванович
22 жовтня 2015
23.
Шпаковський Олександр Едуардович
22 жовтня 2015
24.
Павленко Юрій Іванович
22 жовтня 2015
25.
Хоменко Наталія Дмитрівна
21 жовтня 2015
26.
Хрущ Мирослав Іванович
21 жовтня 2015
27.
Збитковський Андрій Ігорович
21 жовтня 2015
28.
Щур Олена Борисівна
20 жовтня 2015
29.
Сердюк Тетяна Митрофанівна
19 жовтня 2015
30.
Михайлова Тетяна Степанівна
18 жовтня 2015
1161
голосів з 25000
необхідних
Не підтримано
Збір підписів завершено